Évről-évre egyre több cégvezető kerül szembe a kérdéssel, hogy a vállalkozása mekkora értéket képvisel, ha az eladásában gondolkodik: mekkora hányaddal számítható be a cég eredménytermelő képessége, hogyan értékelhetők az eszközei és milyen ágazati sajátosságokat kell figyelembe venni? Illetve, ha csak pár év múlva tervezi eladni a vállalkozását, akkor hogyan tudja az értékét addig is növelni?
Aki pedig vállalkozást venne, mire figyeljen, milyen árajánlatot tegyen és milyen finanszírozási megoldásokra számíthat?
Aki pedig vállalkozást venne, mire figyeljen, milyen árajánlatot tegyen és milyen finanszírozási megoldásokra számíthat?
A VOSZ együttműködő partnere, az MKB Consulting ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásában szeretne segítséget nyújtani egy képzés keretében - azoknak is akik ELADNI, és azoknak is, akik VENNI szeretnének vállalkozást a közeljövőben. Korábbi vállalkozói együttműködéseink és tapasztalataink azt bizonyítják, hogy egy ilyen program után a vállalkozók sokkal eredményesebben tudják az évtizedek alatt létrehozott VÁLLALKOZÓI ÉRTÉKet átadni, átvenni, gyarapítani!
A képzéseket – amelyeken gyakorlati megoldások, konkrét esetek megbeszélésére is sor kerülhet - körülbelül 8-10 helyi vállalkozás részvételével tervezzük megvalósítani.
Természetesen nem csak a VOSZ tagjai vehetnek részt ezen a programon, de VOSZ tagként jelentős kedvezményben részesülhetnek a résztvevők: a 3 + 1 órásra tervezett előadás + workshop ára 59.000 Ft+ÁFA, a VOSZ tagjainak 29.000, Ft+ÁFA.
Amennyiben Ön érdeklődést mutatna a program iránt, kérem ezirányú visszajelzését küldje az voszveszprem@gmail.com email címre!